Monday, April 20, 2009

Cuti...aku tak bercuti!!

Hmmm..... baru saja menghampiri Mei, namun bayangan aktivitiku pada penghujung tahun ini telah mula terasa.

Minggu lalu, salah seorang guru telah mula menghulurkan borang buatku. Beberapa maklumat yang penting perlu diisi. Aku tak terkejut kerana terpilih menyertai 'kumpulan petugas penghujung tahun' pada tahun ini kerana tahun lalu, aku telah sakan ber'cuti' (Cuti rela dan tak rela..... Tahun lalu kan ke aku banyak MC kerana masalah kesihatan dan pelbagai masalah semasa berbadan dua). Memang aku telah mengagak tahun ini aku tidak akan terlepas. Tak perlu mengeluh kerana memang ia adalah salah satu tanggungjawab yang perlu aku laksanakan sama ada suka atau tidak. Kalau semua orang mahu mengelak.... siapa yang akan bertugas??

Lagipun, harapanku, agar apabila pada tahun ini aku dipilih bertugas, mungkin pada tahun hadapan aku akan direhatkan.... Hehheehh... Aminnnn...... Semoga pada tahun hadapan, cuti sekolahku akan lebih panjang....(Waktu itu, mungkin anak-anakku sudah besar sedikit...jadi langkahku mungkin akan lebih panjang!!!!)

No comments:

Post a Comment