Saturday, August 15, 2009

Hadiah dari si Dia...

Birthdayku memang dah lama berlalu...
Malah dah hampir sebulan yang lalu....
Cuma aku tak berkesempatan bercerita tentang hadiah istimewa yang kuterima kali ini, sebuah mini notebook (DELL Inspiron mini) berwarna ungu, hadiah dari yang tersayang......

Bukan bermakna ini pertama kali aku menerima hadiah dari suamiku, cuma kali ini aku agak teruja memandangkan hadiah yang kuterima ini adalah sesuatu yang sering kuguna pakai memandangkan selain memerlukannya untuk menyelesaikan tugasan-tugasan rasmi (tatkala berebut PC/ satu lagi notebook sama ada dengan anakku Ezry atau suamiku sendiri), notebook ini pastinya banyak membantu aku mengemaskini Facebookku dan laman blog ini!!!


Selain itu, aku bebas juga untuk ber'senang-senang' melayan notebook ini walau dimana berada hatta di atas katil sekalipun.......(hehhee)

Thank you, sayang!!

No comments:

Post a Comment